Osaka markanın en güzel ürünü , hayatımda ilk defa beyaz bir tshirt giydim
Kumaşın kalitesi ve kesim oldukça güzel..Beğenerek giyiyorum…
%100 Türk Tekstil Kalitesi. İşçilik, dikiş harika.
kalıbı güzel kumaş güzel ama uzun süreli kullanımda ne olur görmek lazım
Kumasi ve ust govdeye oturusu guzel. Alt kismi cok bana cok bol gibi, buyuk gobegi olanlar rahat edebilir.
Kumaşı ve kalitesi hissediliyor... 170 cm ve 77 kg yum M beden bana biraz büyük geldi... Üzerinde uyarı yazmasına rağmen yıkayıp kurutmaya attım atılmaması yazıyordu... Bu sefer üzerime tam oldu...kaliteyi beğendim... Tavsiye ederim
Süper, akşama kadar formunu müthiş koruyor
Yıllardır severek kullandığım ürünlerden bir kez daha almış oldum. Gerçekten hakkını veren ürünler.
2. Alışverişinde de ilki gibi memnun kaldım. Yıkama talimatlarına uyunca uzun süre deforme olmadan kullanılacak kalitede ve göbek konusunda ise kesimi sayesinde saklayıcı özelliği bir harika 👏🏼👏🏼
tişörtler in kalıbı güzel , kumaşı güzel bundan sonraki tişört için adresim burası teşekkürler, SIMPLEQLOTH
kalıbı tam oturuyor, kalıbı sayesinde olduğundan bile kaslı gösteriyor.
Çok şık ve rahat
kumaşı güzel çekme yapmıyor , kalıbı çok iyi, göbeği gizliyor , daha ne olsun.
Çok şık ve kaliteli. Hep giydiğim beden numarasını aldım üzerime tam oldu.
Her ürün gibi yine kaliteli
Uygun fiyatlı ve inovatif
İlk alışverişim, kumaşı çok güzel, ince, hafif. Kalıbı da tam istediğim gibi oldu. Farklı renklerini de alacağım.
Teşekkürler
Kalıp çok güzel oturdu.
Sanırım 20 defa yıkanmıştır ama kumaş halen ilk günkü formunda.
Premium ürün gerçekten. Yaz aylarında ilaç gibi geldi, püfür püfür esiyor t-shirt :)
Çok kaliteli
Çok şık kaliteli ve tarz duruyor.
Benim gibi düz tişört giyenler için biçilmiş kaftan.
Gayet memnunum solma yapmadı. Yıkama sonrası ütüye dahi ihtyç duymuyorum.
Kalıp iyi kumaş kalitesi yeterli değil
Rahat, konforlu ve şık duruyor.
Kumaşının dokusu çok çok güzel. Düz bir tişörtten fazlası var.